Koronavirüs salgını insanları evde kalmaya zorlarken, vakit geçirme yöntemlerinden biri olan video oyunlara yönelik talep arttı.
Haber Giriş Tarihi: 20.01.2021 15:09
Haber Güncellenme Tarihi: 20.01.2021 15:09
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.haberhatti.com.tr/
Dünya genelinde dijital oyun harcamalarında artış yaşanırken, küresel video oyun gelirinin 2020'de yüzde 20 artarak 179,7 milyar dolara ulaşacağı öngörüldü.
Güney California Üniversitesi Annenberg İletişim Okulu Öğretim Üyesi Dmitri Williams, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi;
'SOSYAL BİR ÇIKIŞ NOKTASI OLDU'
"(Video oyunlar) Evde mahsur kalan birçok kişi için sosyal bir çıkış noktası oldu". Giderek daha fazla insanın akıllı telefonlara ve çevrim içi cihazlara sahip olmasıyla oyuna erişim de hızla artıyor"
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
HABER HATTİ
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Korona, oyun sektörüne yaradı! Evde kalanlar...
Koronavirüs salgını insanları evde kalmaya zorlarken, vakit geçirme yöntemlerinden biri olan video oyunlara yönelik talep arttı.
Dünya genelinde dijital oyun harcamalarında artış yaşanırken, küresel video oyun gelirinin 2020'de yüzde 20 artarak 179,7 milyar dolara ulaşacağı öngörüldü.
Güney California Üniversitesi Annenberg İletişim Okulu Öğretim Üyesi Dmitri Williams, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi;
'SOSYAL BİR ÇIKIŞ NOKTASI OLDU'
"(Video oyunlar) Evde mahsur kalan birçok kişi için sosyal bir çıkış noktası oldu". Giderek daha fazla insanın akıllı telefonlara ve çevrim içi cihazlara sahip olmasıyla oyuna erişim de hızla artıyor"
En Çok Okunan Haberler